Bolt.Works
Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go to font for titles, paragraphs & more.
Otsikko
Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go to font for titles, paragraphs & more.
Bolt.Works
"Kengurulta löytyy repertuaari meidän tarpeisiimme."
Valtakunnallista ulkomainostusta luotettavasti
Timo Hakkarainen Bolt.Worksilta on tyytyväinen vuosien mittaan tehtyyn yhteistyöhön Kengurumedian toimijoiden kanssa. Hakkarainen on yksi Boltin perustajista ja vastaa yrityksen markkinoinnista ja markkinoinnin tavoitteista sekä brändin tunnettuudesta.
Bolt.Works on vuonna 2017 perustettu yritys, joka toimittaa henkilöstöä yrityksille ja kaupungeille rakentamisen, teollisuuden, logistiikan, kiinteistönhuollon ja horecan aloilla.
Isoa tekemistä Kengurun kanssa
”Minulla on pitkä yhteistyö ulkomainostuksesta Kengurumedian kanssa. Olemme tehneet yhdessä isoa kampanjaa – paljon pintoja ja vahva huomioarvo”, kertoo Hakkarainen. Mainostusta tehdään pitkäjänteisesti monta kertaa vuodessa. ”Me uskotaan siihen, että altistuksen määrä on niin suuri, että ihmiset huomaavat meidät.”
Valtakunnallisuus on Bolt.Worksille korostuneen tärkeää. ”Sitä mukaa, kun mittakaava kasvaa, alkaa hakea vahvoja yhteistyökumppaneita, jotka pystyvät toimittamaan palveluja siinä samassa mittakaavassa. Kengurulta löytyy repertuaari meidän tarpeisiimme”, kuvailee Hakkarainen. Hän pitää tärkeänä ostamisen helppoutta, jota ei pienempien toimijoiden kanssa välttämättä pysty saavuttamaan ajankäytön tai tehokkuuden mittapuulla.
Ulkomainostuksella brändi tutuksi
Hakkarainen kertoo, että Boltin brändin tunnettuus on kasvanut huomattavasti varsinkin kahden viime vuoden aikana: ”Tunnettuus on kasvanut mitatusti hyvin nopeasti tilanteesta, jossa kukaan ei meitä tunnistanut, siihen, että nykyään meidät tunnistaa 41 % suomalaisista. Tämä on merkittävä kasvu.”
”Olemme nousseet Suomessa omassa toimialassamme neljän suurimman yhtiön joukkoon, ja olemme myös tunnettuudessa 3-4 sakissa. Tulokset ovat siis erittäin hyviä meidän kannaltamme. Minulla on koko ajan ollut sellainen kokemus, että ulkomainonta on hyvin kriittinen ja tärkeä osa meidän näkyvyyttämme.”
Henkilökohtaista palvelua
Hakkarainen kokee, että hänellä on luottamussuhde Kengurun tekijöiden kanssa. ”Ei ole sellainen olo, että meille yritetään myydä mikä tahansa ratkaisu.”
Apua on Hakkaraisen mukaan saatu siinä, missä ja miten mainokset näkyvät sekä mainosten muotoilussa.
”Kengurulta on tullut ystävällinen kehotus selkiyttää mainosta, jos meillä on ollut vaikkapa liian moniulotteinen tai liian taiteellinen toteutus mielessä. Ja se on osoittautunut hyväksi neuvoksi”, Hakkarainen hymyilee.
Hakkaraisen mielessä tyytyväisyys yhteistyöhön Kengurumedian kanssa kiteytyy asioinnin ja yhteistyön helppouteen ja luotettavuuteen: ”Asiat ovat mallillaan!”