top of page
gowash & puuhapark

Kasvua ulkomainonnalla

Artikkelissa keskitymme erityisesti bussi- ja lyhtypylväsmainontaan, sekä niiden rooliin kahden menestyksekkään yrityksen, GoWashin ja Puuhaparkin, kasvussa. Molemmat yritykset ovat tehneet merkittäviä panostuksia bussi- ja lyhtypylväsmainontaan, ja tämä on kiistatta yksi avaintekijä menestyksessä.

Menestyksen Taustalla


GoWash on autojen pesupalveluita tarjoava yritys, joka toimii pääkaupunkiseudulla. Yritys on kasvanut nopeasti ja on nyt merkittävä toimija alallaan. Toinen menestystarina on Puuhapark, lasten huvipuisto Vihdissä, joka jatkaa kasvuaan vuodesta toiseen. Kummankin yrityksen menestyksessä on vahva rooli perinteisellä ulkomainonnalla.


GoWash ja Puuhapark ovat Ulkomainosyhtiö Kenguru Median suurimpia asiakkaita, jotka ovat tehneet mittavia panostuksia bussi- ja lyhtypylväsmainontaan. Tämä strategia on tuottanut näkyvyyttä ja kasvattanut brändin tunnettuutta.


GoWashin Menestys


GoWash tarjoaa autojen pesupalveluita kuukausimaksulla. Yritys on laajentunut merkittävästi, ja sen menestys perustuu osittain bussimainontaan. Bussit tarjoavat mainospaikan, joka tavoittaa suuren yleisön päivittäin ja pitää brändin mielessä potentiaalisille asiakkaille. GoWashin perustaja Markus Jordan korostaa: "Ulkomainonta on ollut ratkaisevassa asemassa menestysreseptissämme brändimme tunnettuuden lisäämiseen. Bussi- ja lyhtypylväsmainonta ovat tuoneet näkyvyyttä kaupunkiympäristössä, ja tämä viesti on kuulunut myös asiakkailtamme".


Puuhaparkin Kasvu


Puuhapark on lasten huvipuisto Vihdissä, joka myös on kasvanut huomattavasti. Bussi- ja lyhtypylväsmainonta ovat olleet keskeisiä tekijöitä huvipuiston kasvussa. Mainokset bussien kyljissä, perässä ja istuinselustoissa, sekä lyhtypylväissä ovat houkutelleet perheitä vierailemaan Puuhaparkissa ja kasvattaneet brändin tunnettuutta. Puuhaparkin perustaja Janne Uotila sanoo: "Yhteistyö Kenguru Median kanssa ja bussi- ja lyhtypylväsmainonta ovat olleet ratkaisevia tekijöitä kasvumme kannalta. Jätämme välillä muita mediavalintoja pois, jotta saamme massiivisen ulkomainoskampanjan, esimerkiksi busseihin".


Kasvun Salaisuus


GoWash ja Puuhapark molemmat myöntävät, että menestyksen apuna on ollut vahvasti bussi- ja lyhtypylväsmainonta. Molemmat yritykset ovat kasvaneet merkittävästi, ja tämä kasvu todennäköisesti liittyy niiden laajaan näkyvyyteen ulkona, vuodesta toiseen. Kenguru Media on ollut tärkeä kumppani auttamassa näitä yrityksiä löytämään oikeat mainospaikat sekä myös tuottamaan houkuttelevaa mainosmateriaalia.

Perinteinen ulkomainonta, erityisesti bussi- ja lyhtypylväsmainonta, säilyy tehokkaana markkinointikeinona. GoWash ja Puuhapark ovat loistavia esimerkkejä siitä, kuinka bussi- ja lyhtypylväsmainonta voi tukea yrityksen kasvua ja menestystä. Tämä korostaa perinteisen

ulkomainonnan roolia nykypäivän digitaalisessa maailmassa ja sen kykyä tukea yritysten pitkän aikavälin kasvua.


Kysymys kuuluu: Pitääkö kaiken olla digiä? Kahden menestystarinan saattelemana, uskallamme todeta, että ei missään nimessä.


Tutustu tästä kampanjoihin


Tai ota yhteyttä suoraan ja kysy lisää

bottom of page